niedziela, 2 grudnia 2012

...

Wiem, że czasem bywam, dziwna i rzadko kto rozumie mnie w takich sytuacjach. Ale wiedz, że moje życie nie miałoby sensu gdybym cały czas była smutna i użalała się nad sobą. Może to dość często robię i zapewne nikt o tym nie wie, ale przynajmniej staram się. Wyobraź sobie, że jestem cały czas wesoła taka jaka powinna być przyjaciółka, wyobrażasz to sobie, bo ja nie do końca.. Zastanawiam się, czy w ogóle byś coś o mnie wiedziała. Heh, znając moje starania, zauważyłabyś, że łatwo mnie nabrać, no cóż, ufam tym którzy są tego warci. To, że czasem nasze relacje nie są do końca takie jakie powinny być i wywołują niepotrzebne kłótnie, sprzeczki, to i tak jesteś dla mnie jak siostra. Wiem, że niezależnie jaka głupia będę, denerwująca, mogę na Ciebie liczyć, heh no baa, że dostanę z patelni może i nawet wyląduje w szpitalu, no ale co tam, będę Ci za to wdzięczna. Po prostu chcę Ci podziękować, że do dziś jesteś i nadal ze mną wytrzymujesz.. Kocham Cię Cioto ;* <3 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz