poniedziałek, 22 października 2012

Natchnienie ^^


Zaczęłam prowadzić bloga, żeby oderwać się od tej nudnej szarej rzeczywistości..
Można powiedzieć, że to będzie taki mój mały pamiętnik..
Tak naprawdę chce, aby na tym blogu,nie tylko były te fajne wspomnienia, które mogę tutaj opisać..
Ale również te smutne..
Nie jestem osobą, która ma wokół siebie pełno przyjaciół...
Tak naprawdę to ich nie mam, 
Koleżanki są, bo są...
Większość się pyta, jak tak mogę wytrzymywać.
Heh, jak widać da się, to tylko kwestia przyzwyczajenia.
Nie lubię, zdobywać znajomości poprzez nachalność.
To by tylko pogorszyło moją sytuację.
Jeżeli ludzie nie akceptują mnie taką jaką jestem, to tylko i wyłącznie ich problem ..

Notki postaram się dodawać regularnie..
Jeśli jesteście zainteresowani, wpadajcie, obserwujcie.
Napewno odwdzięczę się tym samym ;P 

3 komentarze:

  1. Tyle pracował aż udało mi się Tb przetłumaczyć że zdanie innych nie jest ważne, liczę na dużo ciekawych postów ! Wszystko na bieżąco będzie czytane ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno to rozumiałam, lecz nie mogłam sobie wbić tego do głowy ;P
      Postaram się :D

      Usuń
  2. powodzenia w prowadzeniu bloga ; )
    chętnie będę czytać koleje posty ; D

    OdpowiedzUsuń